Forum Kulus Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Organizator i promotor widowisk
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kulus Strona Główna -> Licencjat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 21:32, 12 Paź 2009    Temat postu: Organizator i promotor widowisk

Wpisujcie które źródła będziecie omawiać na najbliższym proseminarium.
Ja biorę te:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 22:21, 12 Paź 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
- chociaż sie zastanawiam czy ten dialog może byc, ale nie było chyba żadnych przeciwskazań..?

A i na organizacje i animacje kultury to Instytut Adama Mickiewicza już mam opracowane.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 23:29, 12 Paź 2009    Temat postu:

na proseminarium:
[link widoczny dla zalogowanych]
co do drugiego to jeszcze nie wiem na co się zdecydować

na animacje:
[link widoczny dla zalogowanych]

to mi pasuje do obu przedmiotów ;p : [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 15:34, 13 Paź 2009    Temat postu:

Na organizację i animację kultury biorę [link widoczny dla zalogowanych]

Ania S. na proseminarium opracuje:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

A na organizację i animację kultury [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 17:13, 13 Paź 2009    Temat postu: aneta e

na proseminarium biore [link widoczny dla zalogowanych]
nad drugim tematem pomyśle później
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 17:20, 13 Paź 2009    Temat postu:

Ania jeszcze na proseminarium opracuje [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 17:22, 13 Paź 2009    Temat postu:

no dobra, już się zdecydowałam na drugi Razz [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 19:57, 27 Paź 2009    Temat postu:

Proponuję, żeby wpisać tutaj co macie zamiar przygotować na jutrzejszą organizację i animację kultury. Z tego co wiem to zajęte są już rozdziały: "Belgijscy barbarzyńcy" i "Zagadnienie inności zbanalizowało się, ale problem pozostał". Ja będę omawiać "Od samoorganizacji do postępowej polityki kulturalnej".
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 21:07, 27 Paź 2009    Temat postu: Animacja kultury

Ja biore Rosję.

Ola Kranz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 12:23, 14 Lis 2009    Temat postu:

Halo halo uwaga WAŻNE !!!

Inf od dr Fox - są odebrane 2 bilety (pewne) na spektakl w środę w Chorzowie w Teatrze Rozrywki, ale jest jeszcze 15 biletów zarezerwowanych przez dr Dąbek - Derdę i jak ktoś jeszcze chce to musi sam osobiście odebrać sobie bilet w poniedziałek rano i one też są po 40 zł.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 15:20, 16 Lis 2009    Temat postu:

Byłam dziś z rana po te bilety w teatrze rozrywki a pan w kasie mi powiedział, że rezerwacja była ale została odwołana więc nie mamy zarezerwowanych miejsc! całe szczęście były jeszcze wolne miejsca i kupiłam bez rezerwacji... trochę dziwna sytuacja, no nie?!
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 18:49, 17 Lis 2009    Temat postu:

zajęcia z dr Fox w środę o 13 Smile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 12:08, 22 Lut 2010    Temat postu:

Inf. od mgr Głowackiej w sprawie zajęć!

Organizacja / animacja kultury


Tematy spotkań:

1. Wywieranie wpływu, style zarządzania / Sektor non-profit, przemysły kultury
2. Rozpoznanie rynku, definicja projektu / Finansowanie kultury w Polsce
3. Analiza SWOT / strategia konkurencji, koncepcje różnicowania wobec konkurentów
4. Plan marketingowy
5. Negocjacje
6. Rodzaje umów, prawo autorskie
7. Ustalanie ceny, różnicowanie cen, próg rentowności; dystrybucja i strategie dystrybucji
8. Sponsoring, oferta sponsorska
9. Promocja

Terminy spotkań: 24.02., 3.03., 10.03., 17.03., 24.03., 31.03., 14.04., 21.04., 28.04., 5.05., 12.05.,
19.05. – prezentacja i omówienie prac zaliczeniowych (plan marketingowy)
26.05. - wpisywanie zaliczeń


LITERATURA:
1. A. Sargeant: Marketing w organizacjach non-profit. Kraków 2004.
2. P. Kotler: Marketing. Poznań 2005.
3. A. Falkowski, T. Tyszka: Psychologia zachowań konsumenckich. Gdańsk 2003.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 12:23, 22 Lut 2010    Temat postu:

a zmieniła się godzina zajęc?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 13:48, 22 Lut 2010    Temat postu:

Zajęcia będą o 16.45
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kulus Strona Główna -> Licencjat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island